Texting

D E F G H I K L R S W Y


Top 10 Texting Swear Words

Phrase Meaning Is This Accurate?
DILLIGAF Do I Look Like I Give A Fuck (83%)        (17%)
ESAD Eat Shit and Die (48%)        (52%)
FDB Fuck Dumb Bitches (88%)        (13%)
FFS For Fuck Sake (92%)        (8%)
FOAD Fuck Off And Die (78%)        (22%)
FTW Fuck the world (25%)        (75%)
FTW?!?! Fuck The What ?!?! (25%)        (75%)
FU Fuck you! (95%)        (5%)
FUB Fuck u Bitch (41%)        (59%)
GTFO GET THE FUCK OUT (80%)        (20%)
HS! Holy Shit! (82%)        (18%)
IDC I Don't Care (87%)        (13%)
IDGAF I don't give a fuck (85%)        (15%)
KMRRA Kiss My Rosy Red Ass (78%)        (22%)
KMSL kill myself laughing (50%)        (50%)
LMAO Laughing my ass off (86%)        (14%)
LMFAO Laugh my fuckin ass off (43%)        (57%)
ROFL roll over fucking laughing (8%)        (92%)
SMB Suck my boobs! (25%)        (75%)
SMBFF savour my balls fuck face (67%)        (33%)
SMD SUCK MY DICK (91%)        (9%)
STFU SHUT THE FUCK UP (91%)        (9%)
SU&S Shut Up and Suck! (50%)        (50%)
WTF What the fuck?! (95%)        (5%)
WTF!?! What The Fuck!?! (83%)        (17%)
WTF-O What The Fuck? Over. (60%)        (40%)
YMF You Mother Fucker (58%)        (42%)
fkUprk Fuck you, prick (50%)        (50%)
⁄AH! Asshole (45%)        (55%)
⁄AH! Asshole Up Yours (18%)        (82%)